جوک های جدید
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 549
بازدید کل : 8761
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

bia2bagh




درس خواندن چيست ؟
عملي‌است كه در آن
غذا خوردن،
تلويزيون تماشا كردن،
فيس بوك،
و اس ام اس زدن
همراه با كتابِ باز شده انجام ميشود... :))

 

يارو مى ره خواستگارى و به دختره يه بليط اتوبوس مى ده!
باباي دختره شاكى ميشه و ميگه: «مردتيكه ي خر اين چيه؟»
يارو ميگه:« احمق! ارائه ي بليط نشان دهنده شخصيت شماست»

 

عاقا فكر بد نكنيد اين خاطره واسه چهار سالگيمه(اون موقع خودم يه پا گودزيلا بودم)
رفته بوديم هيئت زنونه شيركاكائو بگيريم ديدم يه نفر داره ميزنه پشتم منم فكر كردم دوستمه برگشتم گفتم نزن ديگه آشغال بزار برم شيركاكائو بگيرم.
ديدم يه چك زد زير گوشم از اون طرف هيئت افتادم بيرون اومدم مشت بزنم زير چونش ديدم يه پيرزن داره چپ چپ نگام ميكنه گفت آشغال خودتي بي ادب من ازت هفتاد سال بزرگترم.
آخه اگه اطلاع رساني به موقع بود كه من فحش نميدادم!از الان بگم از اين به بعد هر كس خواست بزنه پشتم اسمشو بگه تا برخورد مناسب با وي صورت بگيره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : hossein