واین رویا چه زیبا بود
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 547
بازدید کل : 8759
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

bia2bagh




                                          

                                                       تو را حس می کنم هر دم

                                    که با چشمان زیبایت مرا دیوانه کردی

                                              من از شوق تماشایت

                                               نگاه از تو نمی گیرم

                                        تو زیباتر نگاهم می کنی این بار

                                         ولی... افسوس...این رویاست

                                 تمام آنچه حس کردم ،تمام آنچه می دیدیدم

                                             تو با من مهربان بودی

                                              و این رویا چه زیبا بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 23:57 ::  نويسنده : hossein